Salam Ramadhan Hadir mu Kami Nanti

>> Tuesday 26 August 2008




Ramadhan Kareem,

'' May ALLAH `Azzawajalla make us among the ones who worship HIM sincerely and with a pure heart, the ones who do everything for HIS sake only''.

Assalamualaikum, buat semua warga serasi

Bismillah & Alhamdulillah, Pertama-tamanya setinggi kesyukuran pada Tuan punya dunia diatas taufik dan hidayatNya.kesempatan dan diberi kekuatan bagi meneruskan perjuangan ini,perjuangan yang menuntut kepada kekuatan untuk gerak kerja menentasi siang dan malam,dan moga-moga gerak kerja yang kita lakukan selama ini diterima dan dikira sebagai amalan yang baik .Insyallah.
Merdeka,Merdeka,Merdeka......
Ramadhan,Ramadhan,Ramadhan....''Selamat Menyambut Bulan Al Mubarak''
Bersempen dengan posting edisi kali ini kami dari warga publisiti& ICT mengucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan negara ke -51 dan ''Selamat menyambut bulan ramadhan buat semua warga SERASI & IES.''.moga-moga ramadhan pada kali ini lebih baik dari ramadhan sebelumnya dengan pelbagai amalan yang menjanjikan ganjaran terbaik dariNya.
New Structure & Friendly SERASI WebPage
Dikempatan dan bersempena dengan Structure dan image webpage Serasi ini, Pihak ICT ingin mengajak kembali dan membuka ruangan seluas-luasnya pada semua warga serasi untuk bersama-masa kita active kan kembali ruangan ini agar ini bermanfaat untuk semua dan berkonsepkan friendly pada pengunjung maya.
"Sesungguhnya mata pena itu lebih tajam dari mata pedang"Berdakwahlah walau dengan cara apa sekalipun sesuai mengikut kemampuan masing-masing. Bercakap, menulis, menyumbang harta dan tenaga, akhlak yang baik, dan niatkan kerana Allah. Kerana walau sekecil hama sekalipun Allah pasti membalasnya. Moga Allah memudahkan jalan kita untuk ke syurgaNya.Allahu a'lam...
Merdeka,Merdeka,Merdeka......
Ramadhan,Ramadhan,Ramadhan............Bukan Hanya Sebutan.
epilogrijal
26/08/2008

0 komentar:

Save Gaza - BomBing Victims- Boicot Israel's Product


About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP